onsdag 5. september 2012

Leker med fotoinnstillinger

Du burde bruke stativ og fjernutløser skrev min fotomentor til meg, for da kan du ha lenger lukketid og få lysere bilder. Jeg bruker normalt innstilling A på min Canon og endrer litt på hvit balansen og trykker litt her og der og tror jeg får anstendige bilder.
På Bildet over har jeg gjort akkurat det:) 
Lyskilden i rommet til alle bildene er noen levende lys i en lampe over bordet og halvmørket utenfor vinduet. Alle bildene er tatt i løpet av noen få minutter.
Her har jeg brukt M(manuel), lenger lukke tid og fjernutløser
He har jeg også brukt M, men litt lenger lukketid og det er stor forskjell på bildene.
Her har jeg brukt det mest vanlige på mitt kamera og det er den grønne firkanten med blitz.
Jeg er litt usikker på hvilke av de tre øverste bildene jeg liker, muligens bildet nummer to og det er ganske likt det øverste bildet.
Min konklusjon er å leke mer med kameraet og bruke stativ, det er håp for meg ennå:)

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...