tirsdag 4. september 2012

Kakepynt i settekasser

Så glad som jeg er i å bake, har kakepynt lageret økt og har ligget litt hulter til bulter i skuffer og hyller. Mange av de små beholderene som pynten kommer i er ikke så fine så jeg har helt de over i små krukker og glass jeg har hatt liggende.
Jeg har organiser litt på kjøkkenet for at det skal være lettere å komme til alle tingene der i blant kakepynten som nå står i settekasser fra Søstrene Grene som jeg har malt hvitt.
Det jeg ikke tenkte på er at jeg ikke har små nok krukker til noen av hyllene:) så nå må jeg finne små søte glass til å fylle resten av kassene. At glassene er forskjellige gjør ikke noe, men jeg ser at sprayboksene ikke er noe fine så de må nok tilbake i skuffen.

1 kommentar:

  1. Morsom dekor og praktisk oppbevaring. Jeg har planer om en egen skuff til slik. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...