torsdag 6. september 2012

Settekasse og kakepynt

Nå tror jeg at jeg har fått orden på settekassen:)
Da jeg først hadde satt den opp hadde jeg noen fargesprayer i de høyeste hyllene, men jeg synes ikke det var noe særlig og dessuten manglet jeg en del krukker og glass til resten av pynten.
Så jeg har grublet litt og lurt fælt på hvordan jeg skal løse dette.
I en skuff fant jeg en del glassrør som det har vært vaniljestenger i og de ble fylt med kakepynt.
I garasjen fant jeg noen rørepinner fra Biltema og en gammel ødelagt vinflaskeboks av tre.
Da ble det litt saging og borring og resultatet ser dere under, et enkelt stativ til å putte reagensrørene i:)

Ha en forsatt fin dag
Klem



7 kommentarer:

  1. Åååååå sååååååå fiiiiint!! Du er kreativ til tusen assa! Ble virkelig fint og jeg ble skikkelig misunnelig på "settekassa" :)

    SvarSlett
  2. Hei *smile*
    Såå genialt! ME LIKE!

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett
  3. Hei du!

    Så utrolig flott dette var, jeg er megaimponert!
    Har scrollet meg nedover bloggen din, og jeg må jammen si at det er så flott at du fant meg slik at jeg fant deg:)) Her er det massevis av inspirasjon å hente, og så er du jo megaflink med bakst:))

    Du har et nydelig hjem også, og så er du flink med kamerea, ser at du øver deg, moro!

    Jeg legger meg til som følger jeg og, gleder meg til å se mer fra deg:)

    ...og så har jeg sett deg "live" også, har du barn i bhg A? sammen med Petrus og Petrine? :)

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  4. GENIALT!
    Og så lekkert da..

    Og nyyydelige cupcakes under her - fikk lyst å prøve :)

    Nyt ny uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Så smart og så flink du er!! Jeg er virkelig imponert :) Dekorativt og brukervennlig - når du trenger kakeinspirasjon er det jo bare å kikke opp i hylla.
    Har en liten feiring på gang med give away hos meg, bare koselig om du vil stikke innom :)

    SvarSlett
  6. Ooo fint!
    Kreativt og lekkert.
    I'm in love with those idees :)

    Håper søndagen din er fantastisk!
    Klem Musefletta

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...