fredag 14. oktober 2011

Ha en god fredagskveld til dere der ute fra en til tider irrasjonel dame

Nå skal jeg ut og kose meg litt med god snack og drikke:)

Jeg husker ikke om det var en fredagskveld eller lørdagskveld, men det var for en del år siden da jeg var på mitt største.
Mannen min og jeg sitter i sofakroken, vi ser på tv og jeg sitter og dytter i meg en stor pose potetgull. Plutselig ut av det blå klarer jeg å spørre "synes du jeg er tykk?". 120 cm rundt midjen sier seg selv. Hvor på mannen min svarte "Nå ja, du hadde da mindre midje før ja":) Når jeg tenker tilbake, spørre jeg meg selv hvor irrasjonel går det an å bli, tenk å spørre om sånt.
Var han ikke søt? Hva i huleste var det jeg forventet som svar.

Fredags klem fra meg
Liza

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...