tirsdag 11. oktober 2011

Give away!!! Nå runder bloggen 5000 sidevisninger

Jeg har fått noe mer å gi bort:)
Så til trekningen den 31.10.2011 legger jeg med disse tre armbåndene fa NoraNorway til 3 heldige vinnere:)
Jannike armbånd, Roma armbånd stort og Roma armbånd lite, alle i rosa.


Med snart 5000 sidevisninger så må en jo feire og da er det disse to bade teene som det trekkes om.

Ønsker du å oppleve det Oprah Winfrey opplever når hun bader?

Da gjør man som følende:
1 lodd, skriv en liten kommentar og hvilken du foretrekker Relaxing Amazon eller Sunrise
1 lodd om du skriver om produktet på din side.
2 lodd, legg deg til som følger med link på siden din
1 lodd for link om Give Awayen
 ***
6 lodd hvis du gjør alle de tre tingene over. 1+1+2+1=6
 ***
Du kn være med selv om du ikke er blogger, legg igjen en kommentar med navn, så jeg kan gi deg beskjed om du vinner.
 Trekning av bade teene og armbåndene 
den 31.10.2011
 7 heldige vinnere tilsammen.

16 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 5000 sidevisninger! Fin og oversiktelig blogg :)

    Jeg foretrekker Sunrise!

    Hilsen Eva<3
    www.evas-oase.blogspot.com
    (Jeg skal snart ha en lignende konkurranse, så følg med;))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott besøkstall :-D
    Jeg vil gjerne bade som Oprah jeg, og er jeg så heldig å få gjøre det så velger jeg Sunrise.
    Linker også, så 2 lodd på meg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Da prøver jeg Relaxing Amazone og linker
    2 lodd

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Jeg er med og trekker 2 heldige lykkelodd :)

    klem

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med på den flotte giveawayen din og trekker 2 lodd - kommentar og link. Jeg foretrekker sunrise dersom jeg vinner :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Heisan!
    Jeg har ikke forsøkt disse, men har mest lyst til å teste Relaxing ;-)

    Er følger, og linker selvfølgelig.
    Blir vel 4 lodd eller.....?

    Lykkeliten

    SvarSlett
  7. da prøver jeg meg her også:)
    hvilken som helst.

    SvarSlett
  8. jeg vil også ha ;)

    dos lodd

    SvarSlett
  9. Hei;)
    Så spennende;)
    Selvfølgelig vil jeg værer med!
    Kommenterer, linker og legger meg som følger;D

    Ha en strålende dag
    fra Ann-M.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med mye besøk:-)
    jeg tror jeg ønsker meg Relaxing Amazon hvis jeg er den heldige. Krysser fingre og tær og tar 1 lykkelodd!

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse. Jeg er gjerne med og tar 4 lodd. Lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/vinn-armband-og-badete.html og følger deg allerede ♥

    Foretrekker Relaxing tror jeg. Har ikke prøvd disse, og de ser veldig spennende ut!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer med mange kjekke besøk. Tar ett lodd hos deg, krysser fingre for å vinne et armbånd!!

    SvarSlett
  13. Jeg er med. Foretrekker Relaxing Amazon. Når jeg ført bader skal det være deilig av avslappende :) Jeg tar fire lodd!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mykje! Tek eit lodd i siste liten eg da. Har aldri prøvd badete før, så du kan bestemme kva type du sender om eg skulle væra så heldig å vinne :)

    SvarSlett
  15. Eva 1
    Fra huset i svingen 2,3
    Josie 4,5
    Fabelaktig 6,7
    Netta 8,9
    Lykkeliten 10,11,12,13
    Chriss 14,15
    Ida 16, 17
    Rosehagen 18,19,20,21
    MilleMilla 22
    Hilde M 23,24,25,26
    Two 27
    Mie Mari 28,29,30,31
    Ruth 32

    Da går jeg inn på random.org:)

    Lykke til

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...