fredag 10. oktober 2014

Bowlingbursdag

Da kom endelig dagen som skulle feires med venninnene.
Veslemor har aldri spilt bowling før, men ønsket seg bowlingbursdag i år.
Litt vemodig å si farvel til Klovnen Cathrine som vi har benyttet de tre siste årene, ikke mere ansiktsmaling malt av klovnen Cathrine før hun underholdt dem med leker. Å vel, hun vokser til og det er greit med noe nytt.
Vi har jo benyttet dette tilbudet tre ganger tidligere(mange barn) og noen ganger er det ganske greit å holde bursdagen utenfor hjemmet. Greit å bare gå fra alt når feiringen er over.
Noen vil kanskje si at det er ekstravagant, ikke så koselig og ikke minst dyrt.
Jeg føler vel det slik at når jeg lager fest hjemme så kommer det omtrent på det samme, Jeg liker å pynte og gjøre litt stas på barna og da ruller kostnadene seg på.
Du kan lese HER over hva du får i en bursdagspakke
Jeg hadde planer om å komme i god tid før bursdagen å pynte litt med stæsj vi ønsket, men slik gikk det ikke, så vi gjorde det beste ut av det og jentene i bowlinghallen hadde pyntet med bursdagsting de pleier å bruke.
Jentene  syntes det var spennende og viste egentlig ikke hva de skulle være med på og når ti jenter skulle dele to baner ble det mye venting og løping rundt i området. De oppmmuntret hverandre med mye heiing og hurrarop og det var hyggelig, men veldig øredøvende. Jeg må innrømme at mors ører var veldig slitne etter 2,5 timer :)
MiniMeg klar til fest med piñataen jeg kjøpte hos Festfabrikken og skjørtet bestilt hos Barnelykke.
Tiaraen hun har på hodet fant vi på Hennes & Maurits og er en hårbøyle med filtpynt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...