søndag 24. mars 2013

Meg på Instagram

Det blir lite blogging, instagram er så mye enklere. Du bare tar et bilde med telefonen og poster, så er man det på Tweeter og Instagram, super enkelt.

Ser jo også at de fleste bloggerene jeg følger er på Instagram så det blir lite besøk fra meg i bloggesfæren, det er så mye enklere å trykke liker og sende en liten kommentar. Jeg prøver så klart å titte innom og hilse på i ny og ne:) Det fine med Instagram synes jeg, er at man tar et bilde av noe man liker og gjør og deler med venner og følgere. Hvis dere vil at jeg skal følge der på Instagram, gå inn på @analiza_gonzales, lik et bilde, følg meg eller gi meg beskjed om du vil at jeg sal finne deg.

Her er noen bilder jeg har delt på Instagram
En trøtt meg etter champagnekvelden,
Mannen min har bestilt flybilletter til Dubai, juhu:) VARME!!!
Mini som leker bloggefotograf og på bildet skjekker hun bildekvaliteten;)
Minis favoritt, kiwi drikke.
Meg med asiatisk tegneserie look;)
Mini lager dessert til sin mor og var veldig bestemt på hva som skulle i.
En liten furten jente som ikke ville på søndagstur.
Kos på Alby, Galleri F15. Lun Albykringle med krem.
Tilslutt Mini som koser seg med sølepyttene på vei hjem.
Ha en fin Palmesøndag:)

Klem
Liza

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...