torsdag 21. mars 2013

Halvgammel forfengelig dame skal på champange smaking:)

Telefonbilde
Hei hei søte lesere:)
I går var jeg invitert på champangnesmaking på Saxegården i middelalderparken. Mumm stod på menyen, god tapas, sabling av champangeflasker, hvordan lage champange tårn og hygge med mange andre bloggere.

Tidligere på dagen løp jeg rundt og forsøkte å finne noe å ha på meg, heldigvis finnes det fremdeles noen fine butikker i Moss. Forfengelig jeg? Jo, ja, kanskje litt:) Snakker du med andre som står meg veldig nær Vil de sikkert si ganske mye, he, he, he;)


telefonbilde
Jeg fant dette nydelige antrekket fra GanniLille Interiør på Jeløy, men til denne kjolen var jeg nok litt for kort og litt for rund, dessverre:( Denne halvgamle damen får bare drømme videre.

Jeg endte på Porto Bello i Moss
Hvor jeg forteller Ina at jeg skal på Champange event og må ha noe fint, men ikke cocktail fint.
Med jentene på Porto Bello i nærheten trenger jeg ikke personlig stylist, de er kjempeflinke til å plukke ut klær som passer for hver og en.
Ina er flink, hun fant frem denne enkle skjortekjolen fra Michael Kors som får tønneformet meg til å se ut som jeg har midje(lagt på meg 7 kg i siden i høst).

Svarte strømper fra Customized
halskjede fra Windfeld nr 2166
og armbånd fra Tokiyo Jane
 Så da var jeg klar for champange og moro.
telefonbilde
Spørsmålet mitt før jeg dro, ville jeg trekke opp snittalderen like mye som sist jeg var på treff.
Mer om kvelden snart.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...