tirsdag 22. mai 2012

Min favoritt uteplass

Min favoritt uteplass i hagen er under elpetrærne, spesielt under blomstring. Her sitter vi mye og spiser og her dekker vi ofte opp til større sammenkomster. Middags innlegget kan du lese HER
Når det bare er oss holder det med det ene langbordet, siden vi er så mange og hvis vi skal invitere til selskap må vi ha ekstra plass så vi snekret likså godt to bord og fire benker med plass til 10 rundt hvert bord.
Når jeg titter opp, er det dette jeg ser :)

2 kommentarer:

  1. For en nydelig plass!!!
    Skjønner godt at dere trives der ♥

    SvarSlett
  2. Kjempefin uteplass;) For en "oppsikt";)
    Så lurt med ekstra bord og benker.
    Jeg ønsker meg det på hytta nå til helgen!!!! Stakkas mannen!!

    Nyt sommerdagene,)

    Klem fra Ann-m.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...