torsdag 17. mai 2012

Hipp hipp hurra!!!

17. mai skal feires og eldstemann har fått lov til å ha fest på hytta og serverer fingermat til sine venner.
Vi, mini og tredjemann skal til skolen og leke og spise kaker og is.


Mammas splitter nye tenåring har fått ny dress og gikk med skolens fane i 17. mai toget:)
Til mammas store skrekk hadde han vokst ut av sin gamle dress og det oppdaget jeg samme dag som konfirmasjonen til min manns kusine og endte med å gå i en litt for liten dressjakke og (uff) olabukser:(
Han har strukket seg fra å være mammas høyde til nesten 180 på 1 1/2 år
Jeg har fått lov til å legge ut bilder av han, så da benytter jeg meg av anledningen.



5 kommentarer:

  1. Så flott gutt du har!!
    Og ja, de vokser fort, hehe:)

    Ønsker deg og dine en flott 17 mai ♥
    KOS dere:)

    SvarSlett
  2. Flotte gutten din;)
    Ja, de er ikke små så lenge!!
    Opplevelser med bukser som er for korte har vi opplevd her også!!
    Men en ok olabukse er ikke ille det.
    Klem til deg og dine;)
    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!
    Flott gutt du har.
    klem

    SvarSlett
  4. Håper dere har hatt en super dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Flott gut!
    Ha en god natt etter en lang dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...