mandag 16. april 2012

Rosiner

"Lager du rosiner?" spør min mann meg til frokosten i dag. "Nei, hva mener du?" svarer jeg og jeg ble vist disse inntørkede druene. Uff det er fælt å innrømme at man er et slikt rotehode at man glemmer bort druer på kjøkkenet og kjøkkenet er ikke så stort.
Nå husker jeg ikke hva disse heter men de er de røde Bend it druene og så klart måtte jeg smake, disse så veldig uskyldige ut rene og pene rosiner. Smaken var kjempe god og ikke som de vanlige rosinene som er å få kjøpt i butikken. La meg si det sånn det finnes mange slags rosiner på markedet, men jeg har ikke smakt noen som er som disse. 
Jeg har lagt disse under DIY, om ikke med vilje så har jeg ubevist laget disse ;)

3 kommentarer:

  1. Hehe... Aldri så galt at det ikke er godt for noe? Eller no sånt ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. HJemmelagde rosiner er kanskje en ny trend! Om de ikke smaker vondt, så hvorfor ikke :)

    SvarSlett
  3. Haha morsomt :)
    Jeg liker ikke druer, men jeg kanskje skulle prøve denne varianten ;)

    Fin mandag til deg søte.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...