fredag 6. april 2012

Påskeegg i nye klær og en ny tenåring i hus.


Tredje mann har bursdag i dag, han blir 13 år :) Jeg sto opp tidlig opp for å bake rundstykker til frokost og
 mens jeg ventet på heving osv, fikk jeg endelig gjort ferdig noe av de planlagte prosjektene mine.
Nille eggene til en krone har fått ett strøk med hvitt og neglelakk.
Jeg fant ikke en eneste pensel i hus og jeg har MANGE og da ble løsningen å male med neglelakk :)
Gutta fikk streker og prikker mens jentene fikk et litt mer feminint uttrykk på sine egg.
Nå venter de bare på å bli fylt og tenåringen feiret.
Minstemann og storesøster har bakt "blænis" ja det er ikke lett å være fire med alle disse utenlandske ord og utrykk.
Så må jeg nevne at dette her settes ikke pris på,
i går så det slik ut i kjøkkenhagen og nå ligger det dekket med SNØ.

6 kommentarer:

  1. Så fine eggene ble :)

    Har kom det også en del snø på morningen, æsj! Men nå har det heldigvis blitt borte igjen.

    Ha en fin langfredag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med trettis:)
    Så hyggelig med nybakte rundstykker til bursdagsfrokosten;)

    Og så flotte egg du har malt!!
    De ble kjempefine ♥

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Så flotte egg :) Ønsker deg en god påske. Klem

    SvarSlett
  4. Nii kaunid munad! Tervitused eestist!

    SvarSlett
  5. De eggene var kule!

    Du er så flink!

    Vi har hatt 16 stk til bords i dag. Nå nyter vi siste rest av påsken.
    Håper du har kosa deg i påsken!
    klem

    SvarSlett
  6. Jaoks anonüümseks. Aitäh

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...