tirsdag 28. juni 2011

Oslofjord tunnellen er stengt, bilder fra Bastøy fergen

 Galleri F15 på Alby på Jeløy i Moss

Å bo på den ene siden av fjorden og jobbe på den andre er ikke så gunstig i disse dager. Normalt bruker jeg max 2,5 timer til og fra jobb, litt for lenge spør du meg, men i dag og i går brukte jeg 6 timer.

Tenkte jeg skulle være smart i dag og ta fergen Moss-Horten, men regnet ikke med at en av fergene skulle kræsje i kaien på Horten siden.

Tenkte jeg skulle vise dere litt av området der jeg bor.
Opp alleen bak det hvite huset nesten i midten av bildet bor jeg, det ser ikke ut som om det er noe der men trærne skjuler et bolig område.
Sør-vest spissen av Jeløy og Gullholmen

Mot Moss, det ser ut som det regner der

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...