torsdag 2. juni 2011

Da fikk jeg gjort en del i dag.

I dag har jeg jobbet litt i kjøkkenhagen, urtebeddet begynner å ta form.
Magnolia treet som jeg plantet tidligere i våres ser ut til å trives.

Etreen/hallen er neste prosjekt ut
Jeg var egentlig ferdig, men så bestemte jeg meg for å tapetsere og det ble ikke bra. Den nye tapeten ble boblete og skjev, så jeg forsøkte å ta den ned men rev med meg mye av det gamle også, måtte sparkle over alle ujevnehetene.
Hadde jeg bare vært fornøyd med denne tapeten, så hadde alt vært bra.
Malte veggen lyseblå, litt tannpasta aktig, vel vi får se hva det ender opp som.
Har litt skrot å plasere rundt om kring
Det er ikke sikker det blir så mye annerledes enn det er nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...