torsdag 3. april 2014

Hvordan dekorerer du til Påske

Påsken kommer sent i år og jeg har vært i påskemodus en stund nå, har kanskje noe med jobben å gjøre:)
Da jeg var liten husker jeg at når alle tok frem påskepynten var det visse elementer og farger som måtte til, spesielt knall gult. I dag er det fritt frem.


'Den knall gule fargen har vært fraværende en stund, vel kanskje ikke hos de som har tvi holdt på påskekyllingen, men det ser ut som den er på vei tilbake igjen eller er det bare jeg som har vært helt fraværende.
Her har jeg tatt noen bilder hvor jeg har flyttet på, fjernet og lagt til forskjellige elementer og uttykket forandrer seg med en gang, jeg kunne holdt på en stund men valgte å stoppe etter 9 forskjellige bilder.
 Hva synes dere?
Nå har jeg gjort det veldig enkelt med hvit bakgrunn på alt.
Tenk hvordan det ville sett ut med malt vegg, tapetsert vegg osv.
 Hvordan vil dere dekorere til Påsken i år?
Her er vi nesten tilbake til det første bildet:)
De ble alle ulike men så like allikevel, veldig meg kanskje:)


2 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Klar for litt ekstra kontraster når det nærmer seg vår og påske ja. Godt det, etter en lang mørketid. Håper du får en fin kveld

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Klar for litt ekstra kontraster når det nærmer seg vår og påske ja. Godt det, etter en lang mørketid. Håper du får en fin kveld

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...