lørdag 12. april 2014

Pimpet Kinderegg til påsken

God kveld, god kveld.
Nå er det ikke lenge igjen til Påsken, jeg har jo hatt mange påskebilder på bloggen allerede og jeg trodde vel jeg var litt ferdig med påsken.
Da jeg stod på Kiwi og holdt en Kinderegg pakke i hånden, fikk jeg en ide. Hva om jeg pyntet litt på disse eggene.


Jeg har bare malt med smeltet sjokolade, med du kan bruke alt som er spiselig som egner seg til pynt og passer til sjokolade.
Gå inn HER for se innlegget på Lizas matverden
På disse bildene har jeg plassert eggene på et brett sammen med lykter fra Bloomingville.
Den lille lykten med maarmor og glass husker jeg ikke hvem den er fra, men jeg fant den på Lille Interiør på Jeløy i Moss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...