torsdag 31. oktober 2013

Samsung Galaxy S4 Zoom Challenge

Tirsdag fikk jeg denne dingsebomsen utlevert, noen kaller det en telefon med kamera, men jeg liker å si kamera med telefon.
Samsung har krysset et av deres kompakt kameraer med deres Galaxy S4 mini.
Grunnen til at jeg kaller det et kamera med telefonfunksjon er fordi den ser mer ut som et kamera enn en vanlig mobiltelefon, ca 2,5 ganger Galaxy S4, årsaken til tykkelsen er Zoomen som er innebygd. Galaxy S4 Zoom har 10 X optisk zoom som gjør at du kan flotte nærbilder, mobilkameraene har bare digital zoom og når du forstørrer bildene blir de veldig kornete og utydelig.


Grunnen til at jeg har fått denne telefonen er at jeg skal teste den ut 4 uker og være med i en fotokonkurranse. Mitt og instagramfølgerenes favoritt vil da bli postet på Samsungs Facebook side, hvor dere lesere kan stemme frem bilde dere liker best. Vinner jeg, kan en av de som har stemt meg frem vinne en Samsung Galaxy S4 zoom og en av leserne av bloggen vil også være så heldig å vinne et kamera. 
Da er det bare for meg å skjerpe foto egenskapene mine. Jeg kommer til å poste og minne dere om avstemmingen;)
Meg, Anette og Stina som tester ut de nye dibbeduttene:) Bildet er lånt av June Holm
Under finner du listen over de norskebloggerene som er med i konkurransen, for slik jeg forstår det skal bloggere fra de skandinaviske landene også være med.


June og Marie som tar bilde av maten:)

Fra i dag vil alle bildene på bloggen være med Galaxy S4 Zoom. Siden jeg sjeldent redigerer bortsett fra å ta et utsnitt av bildene, så får dere se hvor bra eller årlig kameraet er i forhold til en amatørfotograf som meg:)
Antrekk for dagen: 
5 units bukse
Michael Kors T-skjorte og hettejakke med blingbling:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...