søndag 7. juli 2013

The show must go on

Empty spaces - what are we living for
Abandoned places - I guess we know the score
On and on
Does anybody know what we are looking for

For english presse HERE

Slik begynner sangen til Queen eller er det Freddy Mercury. Å vel, ikke så viktig for øyeblikket, det er slik jeg føler det akkurat nå.
Jeg hadde et så kjekt innlegg for litt siden om å være hjemme med barna og om kvinners muligheter til å velge, jeg angrer fremdeles ingenting selv om livet har endret seg. Nå starter jeg med en ny fase som nysingel  og med stor hjertesorg. Jeg kan trøste meg med at det er ingen andre som er involverte i bruddet.

Like fort som det begynte tok det slutt, vi  har så og si hengt sammen siden dagen vi møttes og i september hadde det vært 21 år tilsammen. Da vi først bestemte oss for å gå hvert til vårt, gikk det få strakser og jeg hadde fått meg ny leilighet og der er jeg nå.

Prøver å ikke tenke på situasjonen, men pussser opp og jeg har malt og malt opp og ned i mente. Jeg har malt alle gulvene uten om gang, bad og wc, jeg ville ha et uniformert gulv og i samme farge. Troppet opp på det lokale Fargerike og sa jeg ville ha gulvmaling og grått, jeg endte med den dere ser over, titanium heter fargen. På bildet under  ser dere hvordan det så ut før jeg begynte med gulvet, har akkurat blitt ferdig med trappen, den var grålilla da jeg tok over leiligheten.
bildet fra instagram
Jeg er ganske fornøyd med resultatet, leiligheten ble mye lysere og det er det jeg trenger lys og optimisme.
Jeg har bare tatt det første strøket men i morgen skal jeg ha strøk nummer to ferdig.
Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg vil innrede stedet, mye å tenke på og det er bra:)
Så stay tuned så kommer fortsettelsen av min nye tilværelse.



5 kommentarer:

  1. Kjære Liza! Litt trist å lese men samtidig det er bra at du stå på! Masse lykke til! ♥

    Stor klem,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Livet består av endring, noen gode noen vonde. Noen vi ikke liker og mange helt nødvendige. Kommer gjerne på besøk til deg, gi et pip hvis du orker. Klem fra bloggisvenn Ellen. Forresten så ser det veldig bra ut i den nye leiligheten! Blir så fint skal du se!

    SvarSlett
  3. Så leit å lese, men dessverre slikt som skjer. Ønsker deg alt godt i din nye tilværelse.

    Klem
    Anne-Lise

    SvarSlett
  4. Om du føler de nede kan det bare gå en vei - og det er opp! :)
    Ha en fin dag! Goe klem

    SvarSlett
  5. Trist å lese at du går gjennom noe så vondt; håper det går bedre dag for dag. Leiligheten ser veldig fin ut - blir spennende å se hvordan det tar form videre.
    Ønsker deg alt godt fremover!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...