søndag 14. juli 2013

Fått litt møbler i hus

 Nå som gulvet har fått herde i noen dager har jeg begynt å flytte inn møbler, litt nytt, nygammelt men mest gammelt, ting jeg har hatt med meg altså. Det er fremdeles kaos, men det begynner å ta form. Det runde bordet har jeg fått av min manns onkel og tante, onkel A og tante B, som igjen har fått det av en onkel og tante. Det er et mahogni bord og jeg tipper fra midten av forrige århundre, Jeg synes at den er litt morsom og passer til den turkise sofagruppen jeg har tatt med meg.


 Spisebord gruppen er fra barnas oldemor og var en gang gammelrosa. Lampen over bordet er fra House Doctor og er det eneste nye for øyeblikket.
Som dere ser er det ganske bombet og jeg trøster meg med at når alt er på plass blir det bra.

2 kommentarer:

  1. Det blir nok helt supert når du er ferdig. Håper du klarer å kos deg litt med interiørarbeidet.

    SvarSlett
  2. Ser veldig bra ut! :) Blir nok helt toppers når du får bodd det inn litt! :) klemmer

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...