onsdag 17. april 2013

Dilla på neon og litt vårfornyelse på kjøkkenet

Her inne er det lenge siden jeg har gjort noe med interiør eller DIY, det kommer og går.
Nå har jeg fått ånden over meg igjen og akkurat nå har jeg har fått dilla på neon eller neonish. Kjøkkenet er hvitt og gått og kan bli kjedelig hvis det ikke har noe farger som liver opp. Jeg var på Byggmakker her om dagen og fikk en impuls på å kjøpe maling.
Det ble denne fargen med kode S0565-R og den er neonish. Jeg har malt noen bokser, dette brettet fra Søstrene Grene og to bokhyller jeg har stående på kjøkkenet.
Boksene og brettet fikk farge inni og malt hvite uten på, bok hyllene malte jeg omvendt.
Nå skal kjøkkenet ryddes og bilder tas, så stay tuned så får dere se hyllene snart.



1 kommentar:

  1. Kjempe stilig og de hyllene du malte her om dagen ble kule =D
    Ha en fin fin dag.
    Klem Heidi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...