fredag 12. oktober 2012

Mini feiret 5 årsdagen

Denne dagen skulle jeg ønske hadde flere timer enn 24 timer, for egentlig hadde jeg planlagt en tur til den offisielle åpningen av Mathallen og rekke hjem til Minis bursdagsfeiring. Jeg hadde satt kakebakingen til Kakegalleriet på Jeløy i Moss, for å rekke alt. Nr. 3 var syk og mor måtte være hjemme, men allikevel ble defet hektisk, så da var det egentlig greit at jeg ble hjemme.
Opphakket gelé og sprite drikke, barna var litt skeptisk til denne drikken, men noen endte med å like den mer enn de ville innrømme;)
Vi hadde klovn i år også og her åpner hun presangen sin fra Klovnen Cathrine
Alle barna fikk ansiktsmaling i år også og det ble lekt.Mini ville være den samme som ifjor, men Klovnen Cathrine klarte å overtale henne til å velge noe annet.
Fjorårets bilde, selvklipt og nymalt.
Dagen ble avsluttet med å blåse ut lysene på kaken.
Jeg tror det ble en vellykket dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...