torsdag 11. oktober 2012

Bloggtreff med Fabelaktige Maia igjen:))))


Hva er det jeg gjør? Da jeg så at det var ledige plasser på bloggtrffet  FØRJULSKOS - et bloggtreff
som arrangeres av Maia på Den Franske Landstil lørdag 3. november, så meldte jeg meg på. Jeg tar med familien og parkerer dem hos svigers mens jeg drar på boggtreff  og det bare noen uker før treffet jeg er med å arrangerer på Jeløy. Har jeg tid til dette? ;) Litt spontan må en være i blant.

Dette vil være nytt territorie for meg, men jeg kjente igjen noen fra deltagerlisten så jeg er ikke den eneste fra Østlandet som er med på Vestlandstreffet.


I god Maia stil blir det  fantastiske goodiebags, utlodning og masse annet.
Sponsorene for bloggtreffet er :


Kommer du????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...