torsdag 13. februar 2014

Grønn kjærlighet

Min nye favoritt duftlys fra Love is Green
Deilige duftende økologiske lys laget av vegetabilskvoks. Har du små barn i hus er disse absolutt lysene du burde bruke, den smeltede voksen blir ikke mer enn 38 grader Celsius selv når den er tent. 
Er du så uheldig å få voksen på deg er det bare å smøre den ut, den er fin å bruke på tørr hud.
Jeg finner meg selv i å stikker fingrene i den smeltede voksen med jevne mellomrom når jeg går forbi og smører den på hendene, hendene blir så myke og deilig duftende.
Kjøper du de med eteriske oljer må man kanskje være forsiktig med bruken ihvertfall til barn ikke alle eteriske oljer er like bra å bruke mye av direkte på huden. Jeg kan ikke så mye om de forskjellige eteriske oljer, men det finnes masse informasjon på nettet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...