lørdag 24. november 2012

Nå er den store julebloggtreff dagen her, juhu:)))


For meg så.
Håper deltagerene blir fornøyde, jeg og mine med jeløyinger har forsøkt å få sammen noe vi aldri har gjort før;) he he he, det er jo sant for vi har ikke arranger et bloggtreff før.
Her er pPe har vi endret litt på tiden for å rekke over alt.
Oppmøte 17:30 På Lille interiør Sjøgata 2, 1516 Moss

Det ønskes velkommen til dagens event med sprudlende eller alkoholfritt for de som kjører
Knut fra Saa Godt vil være i butikken og fortelle om deres italienske produkter, det blir prøvesmaking og allerede her får vi med oss en "liten" goodiebag:)
Vibeke fra Ulfven kommer for å fortelle litt om flisene deres.
det blir også kakegodt fra Kake Galleriet
Ferden fortsetter til Røed gård på Jeløy 
Noen av oss kjører så folk kan sitte på

Vi setter oss til bords ca.19:00

Meny

Forrett:
Sjøkreps med skalldyrsmousse
Drikke: VÅR eple, rød rips og rabarbara
Rosemount Riesling Semillon Sauvignon Blanc 2010

Loddtrekning

Hovedrett:
Rådyr med traktkantarellsaus, rotfrukter og rosegelé
Drikke: VÅR eple, kirsebær og aronia
Matua Valley Marlborough Pinot Noir 2010

Loddtrekning

Dessert:
Bakte epler med vanilje og krem
Drikke: VÅR eple og rabarbara.
Rosemount O 

Loddtrekning



Tilslutt blir det prøvesmaking av sjokolade fra Dragelade





Mathallen


Moss/Jeløy


Premier

Det kribler nå i magen, som jeg grugleder meg.

4 kommentarer:

  1. Kooos dere masse i dag <3

    SvarSlett
  2. Ser ikke bloggen min på lista, men jeg kommer jo jeg. Gleder meg og barnevakten er jo i boks;o)

    SvarSlett
  3. Kos dere MASSE i dag !! så lei meg for at jeg ikke fikk det til ! Men vi sees på neste treff !!

    STOR KLEM
    anette

    SvarSlett
  4. Hei;)
    Håper og tror du har hatt en superhyggelig lørdag;))

    Gleder meg til å høre;)))


    Søndagsklem fra Ann-M.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...